12 Haziran 2012 Salı

Yeni Aldıklarım

Öncelikle kokulu Pastel Ojelerime kavuştum.

Hindistan Cevizi, Greyfurt ve Tarçınlısı kalmıştı sadece en kısa zamanda diğerleri de edinilecek.Greyfurtluyu sadece rengi için aldım ama özellikle hindistan cevizli koku olarak oldukça başarılı. Ben bu ojeleri çok sevdim.



Gratis 'te aşağıdaki makyaj setleri satılıyordu. Ben genel olarak makyaj setlerini sevmem. Sebebi de hem içlerinde o kadar çok renk ve çeşit olur ki onu alırsam bir daha başka hiç bir makyaj malzemesi almamam gerektiği hissi verir hem de hiç bir zaman sevdiğim ve kullanabileceğim gibi bir şey bulamam. Ama aşağıdaki hem küçük olması hem renkleri hem de şık görünümüyle beni cezbetti. Bu setlerin daha büyük olanları da vardı ancak ben bunu tercih ettim. 10 tane far ve 8 rujdan oluşuyor. oldukça da güzeller. 




Max Factor False Lash Effect Mascara 
Maybelline Affinitone Concealer
Flormar Smokey Eyes 



Flormar Blush -On 84 no
Golden Rose Terracotta Stardust  102 no




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder