14 Haziran 2012 Perşembe

Sanitabant Happy Feet

Bu post ofisten yapılmaktadır. Bu nedenle resim orijinal değildir kusura bakılmasın efendim. Bugün şık şıkırdak ofise gelirken sıcak havanın etkisiyle terleyen ayaklarımın arkalarında yaralar açıldı. Pek tabi ki benim yanımda yara bandı olmaması nedeni ile ofise kadar öyle geldim. Öğlene kadar yerimden kalkmamaya özen göstererek acılarını bir nebze olsun dindirdim. Ama öğle yemeğine inerken iyice kötü oldular. Hemen eczaneye girdim. Yara bandı alacağım dedim. Eleman hemen ayak topuk bölgesi için mi dedi. Evet dedim ve bana aşağıdaki ürünü verdi. Fiyatını da 17 TL dedi. Ben içimden" yine beni kazıklamaya çalışıyorsunuz Astoria'nın kazıkçı eczanesi" diye geçirirken , eleman ürünü tanıtmaya başladı." Efendim ürünümüz silikon özellikli ,  ayakkabının açtığı yaralara karşı en çok sattığımız ürünümüz" falan diyor ama ben hala bir yara bandına 17 TL mi vereceğim düşüncesindeyim... Hem de içinde sadece 5 tane var. Neyse bu düşünceler beni benden almışken ayaklarımdan da "al artık da bizi bu eziyetten kurtar" sinyalleri geldi. Tamam dedim alıyorum ama yanında bir de normal yara bandı verin . Aklım sıra 17 TL'lik bantlar işe yaramazsa 3 TL 'lik bantlar kesin işe yarayacak. :) ( Ayrıca 1 TL 'lik banta bile 3 TL. :))

Efendim sonuç iyi ki almışım. Yine olsa yine alırım :)  Allahım o ne rahatlıktır öyle.Hem yumuşak hem de renksizler, ayrıca ebat olarak da büyükler. Diğer bantlar gibi de ayaktan hemen kopmuyorlar.Diyeceğim o dur ki alınız...



1 yorum:

  1. mim uydurdum sana pasladım(:

    http://fiyuvfit.blogspot.com/2012/06/bugun-neler-ogrendik-mimi.html

    YanıtlaSil