15 Haziran 2012 Cuma

İçimdeki Ses - Mim 1

Sevgili Fiyuvfitcim beni mimlemiş. Peki bakalım benim içimdeki ses neler söylemiş.


Öncelikle midemde resmen koca bir taş oturuyor.  Tam 7 sene sonra mide ağrısıyla uyandım bu sabah. Lise yıllarıma özgüdür benim mide ağrılarım. O zaman bir fizik öğretmenimiz vardı ki Allah düşmanımın başına vermesin. 45 yaşlarından, hiç evlenmemiş, hasta bir kardeşe bakan, boyu max. 145 cm olan bir kadın düşünün. Tüm hırsını, hayata olan sinirini bizden çıkarırdı. Mesela test sınav yaptığında doğru cevabı şıklara koymazdı, neymiş eğer yaptığımın doğru olduğuna eminsem ben yanına doğru cevabı yazacakmışım, illa şıklarda olmasına gerek yokmuş. Ama kendisine bir soru götürün önce arkadan doğru cevaba bakar sonra cevaba göre de anlatmaya çalışırdı. 

 İşte ben her fizik sınavından önce kasılmış bir mide ile uyanırdım. Ağrıdan kıvrana kıvrana okula giderdim. Sonra babam bir gün buna isyan etti ve beni psikiyatriste götürdü. Lise bitene kadar her gün ilaç kullandım. Öss 'yi de atlatınca bıraktım.

"He şimdi derdin ne de midende yine aynı sorun var bir türlü sakinleşemiyorsun" diyor İÇİMDEKİ SES. Haftaya cuma günü işten ayrılıyorum daha önce de yazmıştım. Şirketim kapanıyor. İş arıyorum bir türlü bulamıyorum. Tam da evlilik arifesinde hiç hoş değil yani. Arkadaşlarım diyor ki; " şimdi iş bakma, evlenene kadar rahat rahat evlilik hazırlıkları yaparsın , sonra da bayalına gidiceksiniz zaten,ondan sonra başlarsın işe" diyorlar ama ben öyle rahata gelemiyorum malesef. "Yeter ki işim olsun ben herşeyi hallederim" diyor İÇİMDEKİ SES. "He bir de neydi o kullandığın ilaç, yine onu kullansana, ben biliyorum seni yine kendi kendini yiyeceksin" diyor ama bu sefer ilaç yok. Yoga neyin bir şeyler mi denesem? Hem ben biliyorum yine tam ümidimi kesmişken karşıma bir iş çıkacak. Hızır yine kul sıkışınca yetişecek. Daha önce de öyle olmadı mı ? Şimdi nişanlın o zaman sevgilin olan Y ile ağlaya ağlaya ayrılmadınız mı? Eşyalarını toplamış memlekete dönüyordun ki iş için aramadılar mı? Kavacık 'ta inmedin mi otobüsten ? Y.  sana boşuna mı "bumerang sevgilim" dedi ? Yine aynısı olacak sen içini ferah tut diyor İÇİMDEKİ SES.



Mimlediklerim

cep venüsü

ojeperest

elifinelizi

guzelgul

Ways Of Grace

Lila Moonlight

Sonsuz Dekorasyon

4 yorum:

  1. teşekkürler mim içinn :) biraz zormuş ama içimdeki sesi dinlemeyeli baya olduda :))

    YanıtlaSil
  2. bunu yazmam için biraz zaman gerekebilir onu iyi dinlemek istiyorum:) ama yazacağım teşekkür ederim mim için ^^

    YanıtlaSil
  3. Tesekkurler mimin icin : ) Ama tam anlayamadim mimin konusunu, icimden gecenleri mi yazmam gerek, yoksa sadece birilerini mimlemek yeterli mi? Is aramanda bol sans diliyorum, ve de evlilik hazirliklarinda da kolay gelsin, corap sokugu gibi gelsin tikir tikir isler.

    YanıtlaSil
  4. mim için cok tesekkurler ama ben ıcımdekı seslerı yazsam cok fena olur blog camıasından ulusa seslenıs olur :)

    YanıtlaSil