10 Haziran 2012 Pazar

Bitenler ve Dibi Görünenler



İşte ilk bitenler yazım...
Aslında bu yazıyı yazmak için uzun süre bekledim ama pek blogla ilgilenemiyorum şu sıralar. Evlilik ve yeni iş bulma telaşı nedeniyle iyice boşladım.

1) Girls Only Haircare Dry Shampoo:  İlk kuru şampuan arayışımda karşıma çıkan, Gratis 'den aldığım ürün. Şu an Rossmann 'dan aldığımla kıyaslarsak bu ürün daha başarılı. Sebebi Rossmann'ın kuru şampuanı saçta beyaz izler bırakıyor ancak bunda öyle bir durumla karşılaşmadım.

2)Watsons Green Tea Antioxidant Oil Control Facial Toner: Bu ürün Watsons 'ın Yeşil Çay serisinden... Çılgınca tonik aldığım dönemde bunu da almıştım. Kokusu oldukça güzel... Gözenek küçültücü özelliği var. Tekrar alabilirim.

3)Davidoff Cool Water : Özellikle yazın en sevdiğim parfüm. Kesinlikle tekrar alınacak.

4) Rexona Bamboo : Bu deodorantın kokusunu ve verdiği hissi çok seviyorum. Mutlaka tekrar alınacak zaten bu kaçıncı onu da hatırlamıyorum.

5)Diadermine Peeling Etkili Yüz Yıkama Jeli:  Ben nedense bu tür ürünlerden bir türlü istediğim etkiyi göremiyorum. Bu nedenle bu ürünlerin sürekli yenilerini almaya devam ediyorum. Diadermine 'nin bu ürünü de istediğim beklentiyi sağlayamadı. Kokusu güzel ama yeterli değil.

6) Amway Beautycycle 3in1 : Bu ürünü Diadermine ile kıyaslamak gerekirse kesinlikle çok daha başarılı bir ürün. Bir kere içinde tanecikler büyük ve gerçekten yüzününzün temizlendiği hissini veriyor. İçinde En fazla bir kullanımlık kaldı. Tekrar alınabilir.

7) Watsons Nail Polish Remover: Watsons 'ın oje çıkarıcısı... Şu an kullandığım Şelale Aseton'a göre çok daha başarılı. Tekrar alınabilir.

8)Rival De Loop Tonik: Çok beklendiğim etkileri veren bir tonik değildi. Zaten deneme boyunu almıştım. Tekrar almam.

9)Rival De Loop Göz Makyaj Temizleyici: Bu da deneme boyu. 2 Kademeli, şu çalkalayıp kullanılan  ürünlerden. Ben bu ürünü sevdim. Fiaytına göre başarılı bir ürün. Göz makyajını da oldukça güzel çıkarıyor. Bir kaç kullanımlık kaldı. Tekrar alınacak.

10) Nivea Pearl & Beauty Roll On : Hoş kokulu ama giysilerde iz bırakıyor. Tekrar almam.

Gelelim makyaj malzemelerine

1) Maybelline Affınıtone Blush : Bende ki 77 numara Rose. Ancak hiç renk vermiyor. ve çok toz toz oluyor. Tekrar almam.

2) Maybelline Eyestudio 606 Golden Sand: Ben bu farı göz bazı olarak kullanıyorum . Tam ten renginde bitmesine çok az kaldı. Tekrar alabilirim.

3) Flormar Blush-On: 91 numara. Flormarın en sevdiğim allıklarından. Şeftali tonlarında çok güzel bir allık.

4)Rimmel Stay Mate: Benim sevdiğim bir  pudra. Çok fazla kapatıcılık beklentiniz yoksa kullanabilirsiniz.

5) Maybelline Affinitone Concealer: Yılların vazgeçilmezi. Göz altımda morluk problemim olduğu için vazgeçemediğim bir ürün. Yenisi alındı bile.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder