12 Mart 2012 Pazartesi

YVES - ROCHER PURE SYSTEM

Daha önceki bir alışverişimde bu ürünü aldığımı ve ürünün lansmanının yeni yapıldığını duyurmuştum. Ürün ile ilgili detaylı bilgi ve benim kullanım deneyimim aşağıda...



Siyah Noktaları Yok Eden Gözenekleri derinlemesine arındıran temizleme jeli
Bitkisel İçerik: Organik Aloe Vera Özü, Salisilik Asit, Kayısı Çekirdeği Tozu, Kaside Kökü Özü 

- Sivilceleri azaltır, yeni sivilcelerin oluşumunu önler, siyah noktaları derinlemesine temizler. 
- Ciltteki yağ (sebum) fazlasını azaltarak cildin yağ dengesini düzenler. 
-Sivilce kızarıklıklarını hafifletir.
PARABEN İÇERMEZ

Tıbbi kontrol altında test edilmiştir.
Kullanım önerisi:
Sabah ve akşam göz çevresi hariç tüm yüze nemliyken masaj yaparak uygulmalıdır. Ardından cilt durulanmalıdır. 




Ben bu tür ürünleri hep duşta kullanırım. Ancak benim yüzümü çok kuruttu. Yüzümü yıkadıktan sonra oldukça gergin ve kuru oldu cildim. Sanki yıllardır nemlendirici kullanmıyormuşum gibi. Ancak ürünün bu kadar kurutuyor olmasını sivilcileri de kurutur diye düşündüm. Cildim yağlı olmasına rağmen çok sivilcem yoktur belli dönemler hariç. O dönemlerde bu ürünü kullanmaya devam. Bir de bu tür ürünleri oldukça uzun süre kullanabiliyorum ancak bu daha çabuk bitecek sanırım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder