21 Mart 2012 Çarşamba

Pastel Tırnak Eti Yumuşatıcı Kalem

Oldum olası manikür yaptırmayı sevmem. Hem hijyenik açıdan hem de birine elimi, ayağımı uzatıp bir şeyler yaptırmak hoşuma gitmez. O nedenle evde kendim her şeyimi yaparım. Ancak tırnak etlerini kesmeyi sevmiyorum. Bu nedenle kesmeden onlardan kurtulabileceğim bir ürün arıyordum. Önce Sally Hansen'ın ürününü denemek istedim. Ancak yorumları okuduğumda memnun kalmayanların çoğunlukta olduğunu gördüm. Dün de Rossmann alışverişimde görevliye böyle bir ürün aradığımı sorunca bana Pastel'in aşağıdaki ürününü tavsiye etti hatta hemen bir deneme de yaptık. Ben ürünü çok sevdim. Bundan sonra da hep alırım.

Önce ürünü tırnak etlerinize sürüyorsunuz, hemen yumuşuyorlar zaten sonra ucu ile geri itiyorsunuz. Ucu da keçeli kalem ucu gibi. Ben ilk denemem de başarılı oldum. İkinci kullanışım da farkı daha iyi göreceğimden eminim.

Ürünün içeriğinde A ve E vitaminleri var. Kullanımı da oldukça kolay ve fiyatı da çok uygun. Sanırım 14,95 TL idi.    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder