16 Mart 2012 Cuma

Olay Active Hydrating Cream

Kesinlikle süper bir krem. Bu kremi sevgili Bilgen'in blogunda görüp kullanmaya başlamıştım. Benim yağlı bir cildim var ve bu krem de tam bana göre. Cildimi çok güzel nemlendiriyor. Ayrıca cildim pürüzsüz ve yumuşacık oluyor. Kremden ziyade jel gibi bir yapısı var. Ben her sabah makyaj yapmadan sürüyorum.

Fiyatı da oldukça uygun. Tavsiye edilir.


Saf, yağsız bir günlük nemlendirici jeldir. Cilde kolaylıkla nüfuz eder ve geride yağlı bir kalıntı bırakmayarak cildinizin nefes almasını sağlar.

Bu nemlendirici jelin içindeki nemlendirme kompleksi, cildinizin ihtiyaç duyduğu oranda nem sağlayarak gün içinde cildinizin kurumasını önler.

Bu jel cildinizin dokusunu geliştirir. Active Hydrogel’in içindeki silika türevleri, cildinizin daha pürüzsüz ve ipek gibi olmasını sağlar.

Normal, yağlı veya karma ciltler içindir. Dermatolojik olarak test edilmiştir. %100 yağsız, parfümsüz ve renksizdir. 

Güzellik Önerileri
Harika! Cildinde “var olmanın dayanılmaz hafifliğini” hissetmek isteyenler bu ürüne bayılacak. Cildinizi hafifçe serinleten bu jel, anlatılmaz bir ferahlık ve ipeksi bir pürüzsüzlük veriyor.

Son derece hafif bir temizleyici ürün arayanlar için idealdir. Yazın kullanıma çok uygundur.

Jel cilde çok kolay yayıldığı için az miktarda uygulamanız bile yeterlidir.

Active Hydrogel’i makyajınıza yardım için kullanmak istiyorsanız, makyaja jeli sürdükten hemen sonra başlayın. Jel çok kolay emildiği için hızla kuruyacaktır. (alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder