5 Şubat 2012 Pazar

Yeni Yılda Aradığın Ne Varsa HoHO HOO IKEA 'da ...

Uzun zamandır evde birşeyleri değiştirmeliyim diye düşünüyordum. IKEA kış indiriminden yararlanmak için IKEA 'nın yolunu tuttum. Benim küçük 1+1 bir evim var. ama çok eşya koyacak yerim yok ve fazla eşya alıp evi boğmak istemiyorum , her zaman küçük detaylar hoşuma gitmiştir. Küçük detayların en güzel ve en uygun adresi olarak da IKEA'yı seçtim.

Öncelikle koltuğum için yukarıdaki  yastıkları aldım.  Beyaz koltuklarıma hemen renk getirdiler. Bir de yanına yine IKEA lambamı koydum ev ışıl ışıl oldu.

Çalışma masam için de  bir şeyler aldım. Pembe bir kalemlik, kırmızı bir mouse pad. Bir de beyaz saksı ama ben onu saksı olarak kullanmak yerine aşağıdaki gibi değerlendirdim.



Bu da gündüz çekilen... Mor bardak altlığı ve masa lambası ise daha önceki IKEA alışverişlerimden...



Çok sevimliler değil mi?


Bir de sehpamın üzerinde koymak için 36 'lı mumlarda ve 4 'lü satılan mumluklarda aldım. Ben berrylileri tercih ettim. Ama renk renk ve çeşitli kokularda seçenekler mevcut. Daha paketini açmadan ev mis gibi koktu. Akşam yakınca ise koku evin her yerini sardı. Muhteşemdi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder