31 Ocak 2012 Salı

Başıma Gelenler - Syoss

Geçenlerde Gratis'te Syoss şampuan yanında tarakla birlikte indirimdeydi.  Görünce hemen aldım bir tane. Hatta o sırada yanıma gelen görevli kız bile "uzun zamandır kullanıyorsunuz heralde hiç teraddüt etmeden aldınız" dedi. Aslında ilk kez alıyordum ama almaz olaydım. Neyse üzerinden uzun  zaman geçti evde ki şampuan bitince Syoss 'a başlayacaktım. Başlamaz olaydım. Sadece 3 kere kullandım sanırım. Saç diplerim deli gibi kaşınmaya başladı. Önce anlam veremedim. Sonra Google 'a "Syoss Şampuan ve kaşıntı" yazınca gördüklerime inanamadım . Benim gibi bir çok kişi vardı.  Bu kişilerden bir tanesi ise sofreshnews dı. Onun yaşadıkları sadece kaşıntı ile de kalmamıştı üstelik. Hemen kullanmayı bıraktım ve yeni bir şampuan aldım.



Eğer Syoss kullandıktan sonra saçınızda kaşıntı başlarsa, hemen bırakmanızı tavsiye ederim. Çünkü sadece kaşıntı ile kalmayıp kepeklenme , saç derisinde tahriş ve yaralara neden olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder