1 Ağustos 2012 Çarşamba

1 Minute Spa Cleansing Mask

Bu maskeyi dün Gratis'ten aldım ve hemen denedim. Son zamanlarda yeni evi yerleştirme telaşı ile uğraştığımdan kendime bakmaya bir türlü sıra gelmiyordu. Artık evimiz yerleştiğine göre kendime vakit ayırmanın vakti gelmişti. Maskeyi eve gelir gelmez denedim. Maske, sıcak havlu etkisi yapıyor. Önce yüzünüzü ıslatıyorsunuz. Maske, su ile birleştiğinde ısınmaya başlıyor. 1 dakika boyunca yüzünüze masaj yapıyorsunuz ve duruluyorsunuz. Kuruyan bir maske değil.

Ciltteki yağı temizlediği ve siyah noktaları yok ettiğini iddia ediyor ama benim siyah noktalarımı gidermedi. Sadece sıcak olduğu için gözeneklerimi açtı. Bir dahaki sefere banyoda kullanıp üzerine başka bir maske deneyeceğim, gözenekleri açtığı için diğer maskenin etkinliğini artıracağını düşünüyorum. Bir paketin içinden 6 adet çıkıyor. Denenmesini tavsiye ediyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder