17 Nisan 2012 Salı

Eczanemizde.com ve Rossmann alışverişi

Dün  Eczanemizde.com 'dan sipariş ettiğim ürünler bugün geldi. Bugün bir de Rossmann 'a uğradım.


Bunlar Eczanemizde.com 'dan aldıklarım

                                                   Bunlar da Rossmann'dan aldıklarım.

Oral-B Floss Action:  Ben Braun 'un şarjlı diş fırçalarından kulllanıyorum bunun için aşağıdaki yedek başlıkları aldım.


Maybelline Affinitone Concealer : Kaçıncıya aldığımı unuttum. Ben fondöten kullanamayan biri olarak sadece concealer kullanabiliyorum. Bu üründen de çok memnunum 3 rengi var ben 2 numara 'orta' olanı  kullanıyorum.


Panthenol Forte : Bu kremi başka bloglarda da görmüştüm. Her kullanan çok memnun. Ben de görünce kaçırmayayım dedim. Ayrı bir post hazırlayacağım. 


Vichy Capital Soleil  SPF50+ Yüz ve Dekolte Bölgesi için güneş kremi  : Kullanmanın vakti geldi. Ben çok beyaz tenli biri olarak ve beyaz tenli olmaktan çok memnun biri olarak mümkün olduğunca güneşten korunmaya çalışıyorum. Bu krem de çok işime yarayacak.  


Rexona Deodorant: Bamboo kokusuna bayılıyorum. Ferahlık hissi veriyor.


For Your Beauty marka çorap : Ayak bakımı önemli. Sonra bununla ilgili bir post da gelecek. Ayak kremlerini sürüp bu çorapları ayağıma geçireceğim.


Lilibe Makyaj Temizleme Pedi : Rossmanın kendi markalarından . Denedim bilindik markaların benzer ürünlerine beş basar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder